5. týždeň - historia

Peter Zohan Tomasovic
• Ak má niekto nejakú otázku, pokojne píšte.

Ingrid Tardová
• Dobrý deň :) Tešila som sa na tému marketingu, pretože som ma zaujíma ako najlepšie, najefektívnejšie a samozrejme najlacnejšie osloviť zákazníka napr. pri telemarketingu :) moja "otvorená" téma z 1.týždňa ďakujem PS. aby som to správne definovala, nemyslím teraz formu dvihnúť telefón a kontaktovať rad, radom zákazníkov, ale ako dať ako firma o sebe vedieť aby som sa na trhu presadila... :)

Peter Zohan Tomasovic
• Aloha Ingrid, otázka je, čo je tvoj produkt - či je to ten telemarketing, alebo či je to niečo iné - to čo uspokojí potreby zákazníkov. S tým je spojené poznanie toho, kto sú tvoji zákazníci, ako sa správajú a výber vhodnej formy komunikácie s nimi

Ingrid Tardová
• errata... NIKDY... :-DDDDDD

Ingrid Tardová
• e-e... NIDKY! :-))))

Peter Zohan Tomasovic
• a co ty si niekedy bola zla? :-O

Ingrid Tardová
• ĎAKUJEM :-D a už budem "dobrá"... :))) ahoj

Peter Zohan Tomasovic
• pri startupoch je rychlost celkovo oslovenia - ano aj oslovenie ich, ale na zaklade spetnej vazby od zakaznikov co najrychlejsie upravit produkt, komunikaciu a pod. Casto je to taky uzavrety kruh

Ingrid Tardová
• alebo keď to už spustíš, tak myslíš komplexnú rýchlosť všetkého naraz... :DDD

Ingrid Tardová
• rýchlosť oslovenia?

Ingrid Tardová
• :-) Ďakujem :-))) ...aj tak mám rada Tvoj humor... veď nemôžeme žiť bez neho... ani v čase hospodárskej krízy, veď by sme to nikam nedotiahli... :DDDD

Peter Zohan Tomasovic
• No vseobecne pravidla sa ucia na skolach - odporucam Kotlera a marketing :-D, ale dost uz ftipkovania. Ak poznas zakaznika, dokazes odhadnut ako sa sprava - ak zakladas internetovy startup, komunikacia bude prebiehať hlavne cez internet, podľa zamerania vies kto su tvoji zakaznici - ak mas stranku venujucu sa problematike stuzkovej - navstevnici budu najma stredoskolaci (konciace rocniky). Dalej to mozu byt subjekty taziace z tejto situacie - firmy predavajuce stuzky, torty, kameramani a pod. Množstvo startupov funguje stylom - vyvinu produkt, zaviest sluzbu - zavedenie na trh a cakaju na odozvu zakaznikov a na zaklade toho inovuju produkt. Rychlost je dolezita

Ingrid Tardová
• Peťo, existujú nejaké všeobecné pravidlá, keď vstupuješ na nepreskúmaný trh a nevieš ako sa bude zákazník správať, čo sa mu bude páčiť a čo nie a na aký produkt bude reagovať pozitívne?