Dni nápadov a inovácií 2012

5 TIPOV PRE ÚSPEŠNÝ MARKETING - workshop

Hovorí sa, že príchodom internetu sa veľa vecí zmenilo. Je to naozaj pravda? Je. Denne nás zaplavujú tisíce informácií, ktoré sú väčšinou nepotrebné alebo sú to úplné hlúposti. Ktokoľvek s navštevovaným blogom, Facebook stránkou alebo Twitter streamom sa môže stať odborníkom na čokoľvek. V takomto prostredí sú "najhlučnejší" práve marketéri, ktorí sa vás snažia presvedčiť, že práve ten ich prístup je najlepší - pretože vám chcú niečo predať.

Každý mesiac vznikne "nový" marketingový prístup, ktorý je ale v konečnom dôsledku len marketingom nejakej agentúry. Buzzmarketing, inbound marketing, guerrila, viral... Za 7 rokov práce v marketingu som sa už stretol so všetkým možným. Pripravil som pre vás 5 najužitočnejších tipov, ktoré sa mi za ten čas osvedčili. A nechcem vám nič predať... :)

Kde?

Rektorát AA16

Kedy?

14. marca 2012 od 9:00 do 12:00

Kto?

Workshopom Vás bude spravádzať úspešný marketingový špecialista Pavol Magic.

REGISTRUJ SA TU

 

MARKETHERO 2.0 - hranie podnikateľskej simulačnej hry

Aplikuj vedomosti. Neváhaj a príď si zahrať. Market Hero 2 je online hra, simulujúca podnikateľské prostredie, ktorá je určená ako pomôcka pre výučbu ekonomických predmetov. Počas DNI2012 Dni Nápadov a Inovácii majú možnosť študenti Žilinskej univerzity vyskúšať si túto simulačnú hru. Hru bude hrať 20 tímov (firiem) z toho 10 tímov zo Slovenska a 10 z Českej republiky. Jeden tím sa môže skladať z 1 – 3 študentov. Na hru je potrebné sa zaregistrovať.

Prosim Vás prineste si zo sebou vlastný notebook. V prípade, že si ho nemôžete doniesť, tak nám to napíšte do poznámky v registračnom formulári.

Kde?

Rektorát AA16

Kedy?

14. marca 2012 od 14:00 do 17:00

REGISTRUJ SA TU

 

VEĽTRH ŠTUDENTSKÝCH SPOLOČNOSTÍ APLIKOVANEJ EKONÓMIE

Študenti sa stávajú na chvíľu podnikateľmi a majú možnosť vyskúšať si teóriu v praxi. Žiadna študentská spoločnosť nie je rovnaká. Veľtrhy vytvárajú konkurenčné prostredie pre študentské spoločnosti, čo znamená pre tímy príležitosť prezentovať celoročnú prácu študentskej spoločnosti, svoje výrobky a služby,predávať svoje produkty a tak si zvýšiť zisk spoločnosti,stretnúť, porovnať a konfrontovať sa s ďalšími študentskými spoločnosťami,vyskúšať si prezentáciu na verejnosti,propagovať univerzitu/fakultu a získať šancu postúpiť do medzinárodných súťaží na medzinárodné veľtrhy.

Príprava na veľtrhy študentských spoločností je veľmi náročná. V tomto procese však študenti budú zabezpečovať a riešiť mnoho úloh, kde získajú ďalšie cenné skúsenosti pre prax.

Kde?

Shopping centrum Mirage Žilina

Kedy?

15. marca 2012 od 10:00 do 17:00

 

Aktivity sa realizujú vrámci projektu V.I.P. - Vzdelávání, Inovace, Partnerství. Projekt je súčasťou operačného programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Česká republika 2007 – 2013, ktorý je financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja.